Obchodní podmínky

Provozovatelem internetového obchodu www.autodilyjimo.cz je:

Jiří Mosler (dále jen „provozovatel“), Stádlo 368/27, Ostrava-Krásné Pole, 725 26

IČ: 76507017, DIČ: CZ8501235996, zapsána u živnostenského úřadu Magistrátu města Ostravy, č.j: SMO/096588/17/ŽÚ/REZ

Adresa provozovny, výdejního skladu a zároveň adresa pro zaslání zboží zpět je: AutodilyJIMO.cz, Jiří Mosler, Rušná 1716/2, Ostrava-Poruba, 708 00 (balíky zaslány na jinou adresu nebudou přijaty)

Všeobecná ustanovení

Níže uvedené obchodní podmínky upravují poskytnutí služby na adrese www.autodilyjimo.cz. Obchodní podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti poskytovatele služeb a zákazníka.

Ceny a zboží

Poskytovatel je plátcem DPH. Uváděné ceny v nabídce virtuálního obchodu jsou uváděny vč.DPH a jsou závazné v okamžiku odeslání objednávky.Pokud zákazník při zadávání objednávky správně vyplní emailovou adresu, bude mu na tuto doručena kopie objednávky jako potvrzení zapsání objednávky do objednávkového systému e-shopu. Pokud se nezobrazí informace o odeslání objednávky nebo nedorazí kopie objednávky na zadanou emailovou adresu, v nejbližším možném termínu nás kontaktujte. Pokud je výrobek homologován, je to u uvedeno v popise zboží. Pokud toto v popise zboží není uvedeno, výrobek homologaci nemá.

Způsob platby

Zákazník v ČR má na výběr z následujících typů plateb:

Dobírka – platba při doručení zboží na dodací adresu uvedenou v objednávce 
Převod – zákazníkovi budou zaslány po provedení objednávky podklady k platbě. Bez těchto pokynu není možné svévolně jakoukoliv platbu zasílat na náš účet. Poté provede platbu na účet provozovatele internetového obchodu www.autodilyjimo.cz (670100-2209468842/6210 (mBank), variabilní symbol platby odpovídá číslu objednávky. Po připsání částky na účet bude zboží odesláno zákazníkovi na dodací adresu uvedenou v objednávce. Platba za zboží musí být provedena do 7 pracovních dnů na účet od potvrzení objednávky. Budete-li potřebovat delší dobu pro provedení platby, neprodleně nás kontaktujte.

Zákazník je povinen překontrolovat kopii objednávky, která mu byla po provedení objednávky zaslána na email.

Zákazník v SR:

Převod- zákazníkovi budou zaslány po provedení objednávky podklady k platbě. Bez těchto pokynu není možné svévolně jakoukoliv platbu zasílat na náš účet. Platba musí být provedena v eurech (Eur) na účet (ČSOB Slovenská republika č.ú.: 4012746860/7500). Platba za zboží musí být provedena do 7 pracovních dnů na účet od potvrzení objednávky. Budete-li potřebovat delší dobu pro provedení platby, neprodleně nás kontaktujte.

Od 1.3.2017 podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Dobírka a platba převodem nespadá do elektronické evidence tržeb. Elektronická evidence tržeb se vztahuje na platbu v hotovosti při osobním odběru, nebo v případě platby kartou, Payu. Pokud zákazník uhradí zboží  bezhotovostním převodem z účtu na účet, a poté dojde k osobnímu odběru zboží, nejedná se o platby podléhající evidenci tržeb.

Zpracování objednávky

V případě nejasností má provozovatel právo kontaktovat zákazníka prostřednictvím jím sdělených údajů, a proto je v zájmu zákazníka zadávat tyto údaje pravdivě a svědomitě. Aby objednávka byla platná musí v ní být vyplněny veškeré povinné údaje, které provozovatel požaduje. V případě neuvedení mobilního čísla si provozovatel vyhrazuje právo vyzvat zákazníka k platbě převodem nebo od objednávky odstoupit. Každá přijatá objednávka je závazná. Storno objednávky je možné provést v internetovém obchodě do 30 minut od potvrzení objednávky. Kupující odesláním či učiněním závazné objednávky stvrzuje, že tyto obchodní podmínky jsou součástí kupní smlouvy uzavírané mezi ním a prodávajícím, a dále že se s nimi řádně seznámil, jsou mu jasné, srozumitelné a zavazuje se jimi řídit. Tímto okamžikem zároveň kupující stvrzuje, že akceptuje výši ceny za objednané zboží včetně případných expedičních a dopravních nákladů a veškeré obchodní podmínky a ustanovení ve znění platném v okamžiku učinění či odeslání objednávky.

V případě, že si zákazník objedná zboží, které je nestandartní, s vyšší cenou nebo velkoobjemné zboží, provozovatel si vyhrazuje právo jej požádat o platbu předem nebo úhradu zálohy na základě zaslání zálohové faktury. Zálohová částka bude použita pro strhnutí částky za nevyzvednuté zboží (poštovné) popř. náklady s tím spojené jako vrácení zboží dodavateli.

Dodání zboží

Termín dodání je závislý na druhu objednaného zboží. Rozmezí dodací lhůty je 3 - 20 dnů. Ve výjimečných případech si poskytovatel vyhrazuje právo na prodloužení této dodací lhůty. Skladová dostupnost na eshopu je zobrazována dle skladové dostupnosti u nás nebo dodavatele, závisí na sortimentu zboží. Lhůta dodání uvedená u produktu, je lhůta do kdy je zboží předáno dopravci. Nerezové lemy a nerezové dveřní lišty jsou obvykle odeslány do cca 10 pracovních dnů. Tato lhůta je orientační a ve většině případů maximální. Skladové zásoby lemů máme u dodavatele (jsme výhradní prodejci v ČR), máme také své zásoby. Závisí tedy na druhu vozidla, karoserii a zvoleném povrchu lemů.

V případě objednávky s platbou předem je zboží objednáváno až po připsání platby. V případě, že je zboží skladem, odesíláme následující den po připsání platby.

Pokud výrobek bude vyprodán a provozovatel tímto nezaručí okamžitou dodávku zboží, vždy na tuto skutečnost upozorní. Provozovatel se zavazuje, dle svých možností, v zájmu svém a především s ohledem na zákazníka, snížit dodací lhůtu na nejmenší možnou dobu. Doklady zejména dańový doklad ke zboží, jsou součástí zaslané zásilky. Daňový doklad je vystaven dle údajů zadaných zákazníkem do objednávky, nelze jej dodatečně měnit.

Způsob doručení

Zboží je zákazníkovi doručeno prostřednictvím České pošty nebo PPL. Zboží bude doručeno na uvedenou adresu v objednávce. U České pošty je zboží zasíláno službou "balík do ruky" nebo "balík na poštu", jehož úložní doba je 7 pracovních dní. Úložní dobu si může zákazník po žádosti u České pošty prodloužit.

Ceny poštovného jsou následující:

Česká pošta- služba "Balík do ruky" - 135 Kč na dobírku a 85 Kč platba převodním příkazem. Zboží je doručováno na adresu, kterou zákazník vyplní do objednávky. V případě, že není na adrese zastižen, je balík uložen 7 dní na příslušné poště

Česká pošta- služba "Balík na poštu" - 120 Kč na dobírku a 75 Kč platba převodním příkazem. U této služby je zboží doručováno na poštu, kterou zákazník vybere v objednávce. Adresa vybrané pošty se automaticky vyplní do dodací adresy, zde také bude balík rovnou uložen. Zákazník může uvést svou adresu do fakturační adresy (ta bude sloužit pouze pro uvedení na faktuře). Balík je uložen na poště 7 dní. Pokud Vaši poštu v seznamu nenajdete, službu "balík na poštu" nepodporuje. Je proto nutné vybrat jinou pobočku. U této služby je zákazník informován sms a emailem (za předpokladu, že tyto informace zadá správně), Česká pošta nevkládá lístek do schránky o uložené zásilce na poště.

U obou služeb je možné prodloužit úložní dobu (tento požadavek musí zákazník vznést na svojí poštu).

Česká pošta- "RR doporučená zásilka"- u vybraného zboží lze zvolit nabídku levnějšího poštovného. Nabídka závisí na zvoleném produktu, dle jeho velikosti, ceny a počtu kusů. Toto poštovné je možné zvolit pouze při platbě převodem. V případě využití této možnosti se aktivuje v nákupním košíku.

Cena poštovného je 59. V případě nezastižení zákazníka je balík na poště uložen 10 dní.

 

PPL- 135 Kč na dobírku

PPL- 90 Kč platba převodním příkazem

Zboží je doručováno na adresu, kterou zákazník vyplní do objednávky. V případě, že není na adrese zastižen, je pokus ještě jednou opakován. Poté je balík uložen 7 dní na depu.

 

Při celkové objednávce převyšující částku 10 000 Kč s platbou předem na účet, je poštovné zdarma. (platí pouze v rámci ČR)

Příplatky k poštovnému (příplatek je uveden v popisu u konkrétního produktu):

85 Kč - zboží je velkých rozměrů a posílá se jako neskladné (Česká pošta)

25 Kč - zboží se posílá jako "křehké"

85 Kč - neskladná zásilka, atyp (PPL)

Způsob doručení na Slovensko:

Zboží je zákazníkovi doručeno prostřednictvím České pošty nebo PPL. Zboží bude doručeno na uvedenou adresu v objednávce. Na Slovesko zasíláme pouze s platbou předem na účet.

Ceny poštovného jsou následující:

Česká pošta- 300 při platbě převodním příkazem

PPL- 170 Kč při platbě převodním příkazem

Při platbě převodem, platba musí být provedena v eurech (Eur) na účet (ČSOB Slovenská republika č.ú.: 4012746860/7500). Veškeré poplatky související s převodem částky na účet hradí kupující.

Pokud podnikáte na území Slovenské republiky a přejete si zboží fakturovat bez DPH, je nutné uvést DIČ a na tuto skutečnost nás předem upozornit. Požadujeme také zaslání kopie Osvědčení o registraci pro daň z přidané hodnoty. Při nesplnění těchto podmínek po Vás budeme požadovat částku včetně DPH. Faktury vystavujeme v Kč.

Nevyzvednutá dobírka

Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Zákazníkům, kteří si objednají zboží a následně nevyzvednou expedovanou zásilku na dobírku bude zaslána faktura s termínem úhrady k proplacení nákladů. Fakturovaná částka bude shodná s částkou poštovného na provedené objednávce. Pokud k proplacení nedojde, budou tyto náklady vymáhány soudní cestou. Při opětovném zaslání zboží dle požadavku zákazníka bude poštovné účtováno znovu a zasláno pouze s platbou převodem.

Převzetí zboží

Česká pošta: Zákazník nebo příjemce zboží má povinnost překontrolovat zásilku, správnost zboží, neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. V případě dodání poškozeného balíku nás kontaktujte s postupem a řešením situace předtím než zásilku odmítnete nebo zašlete zpět! Česká pošta neumožňuje zákazníkovi nahlédnout do zásilky dříve, než ji uhradí (v případě dobírky). V častých případech je porušen pouze obal a zboží je v pořádku. Pokud adresátovi dojde zásilka, která je zjevně poškozená a toto poškození je známo ještě před dodáním a adresát byl vyzván k převzetí zásilky nebo příjemce při vydání na poště reklamuje závadu na zásilce, postupuje se následujícím způsobem:

- po potvrzení převzetí adresátem (nebo uhrazení dobírky) v dodacích dokladech příjemce za přítomnosti pracovníka pošty zásilku otevře, přitom zjistí, v jakém rozsahu došlo k poškození zásilky,

- pokud adresát zásilku převezme, ale nežádá o zjištění škody, pošta ho upozorní, že dodatečná reklamace není možná

Pokud zásilka není zjevně porušena a zákazník zjistí poškození zásilky dodatečně, je povinen ji do 2 dnů reklamovat u České pošty. Tuto reklamaci musí provést příjemce, jelikož reklamace musí být provedena do 2 dnů (spolu s originálním obalem-stavem v jakém byla dodána), neumožňuje Česká pošta aby jí reklamoval odesílatel. Reklamace platí i v případě, zjistíli zákazník, že zásilka je neúplná. V tomto případě je nutné balík reklamovat u České pošty a žádat její převážení a sepsat o této reklamaci protokol. Dle vyjádření reklamace České pošty pak provozovatel postupuje dále. V případě uznání reklamace vyplatí náhradu škody poškozenému Česká pošta. V případě neuznání reklamace Českou poštou nese náhradu škody provozovatel. Ten se následně domluví se zákazníkem na dalším postupu např.zaslání nového zboží

PPL: Zákazník, nebo příjemce má povinnost překontrolovat neporušenost obalu zásilky. V případě poškozeného obalu zásilky, řidič do přepravního protokolu napíše převzato s výhradou. Řidič nesmí a nemůže posuzovat a řešit škodu na místě s příjemcem a to ani sepisovat reklamační protokol ani umožnit příjemci kontrolu obsahu. V případě zjištění poškození obsahu zásilky, je nutné nás kontaktovat do 2 dnů od převzetí. Internetový obchod o poškození informuje přepravce. Reklamační oddělení přepravce bude následně kontaktovat zákazníka. Sepíše s ním zápis o škodě a zajistí vyzvednutí poškozeného zboží, včetně obalu a výstelky. K úspěšné reklamaci je nutné zásilku přepravci odevzdat v takovém stavu, jak byla doručena. Zásilka bude dopravcem pro kontrolu převažována, takže pokud nebude váha souhlasit, nebude reklamace úspěšná. Zbytek reklamace již řeší s dopravcem internetový obchod.

Zákazník je povinen si zásilku pečlivě překontrolovat (neporušenost, správnost zboží). Pokud zásilku nezkontroluje a bude se zbožím provádět další úkony např. nalakování do barvy, nebude na pozdější reklamace brán zřetel. V případě zjištění poškození či jiné nesrovnalosti po převzetí zásilky je zákazník povinen neprodleně do 2 dnů kontaktovat provozovatele internetového obchodu www.autodilyjimo.cz

Záruky a reklamace

Záruka na zboží prodávané prostřednictvím e-shopu se řídí a je v souladu s platnou legislativou. Reklamace je podmíněna průkazností nákupu reklamovaného zboží v e-shopu, čehož důkazem je prodejní doklad. Zaplacením a převzetím věci přechází na kupujícího vlastnictví zakoupené věci. Prodávající poskytuje kupujícímu záruku na zboží dodané prostřednictvím internetového obchodu www.autodilyjimo.cz, a to v délce trvání 24 měsíců od převzetí zboží kupujícím.

U nerezových lemů je prodloužená, doživotní záruka na prorezavění.

Záruční doba začíná běžet vystavením účtenky, nebo faktury k nakupovanému zboží. Kupující je povinen prohlédnout zboží bez zbytečného odkladu po jeho převzetí. Má-li zboží vady v době jeho předání, je kupující oprávněn odmítnout jeho převzetí. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat jak přepravce, tak prodávajícího, nejpozději však do dvou pracovních dnů od převzetí zboží. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním, či v důsledku živelných pohrom ani na vady popsané u konkrétního zboží např.z toho důvodu ve slevě. Za neoprávněnou bude považována reklamace v případě, že k vadě či poškození zboží došlo při jeho přepravě od prodávajícího kupujícímu. V tom případě nese odpovědnost za poškození zboží dopravce. Při převzetí zásilky je kupující, případně příjemce zásilky povinen zkontrolovat, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky vnějšího poškození. Pokud kupující nebo příjemce zásilky zjistí zjevné vady (např. poškozený obal), je oprávněn ve svém vlastním zájmu zásilku odmítnout převzít a sepsat s dopravcem zápis o škodě. Pokud kupující či příjemce zásilky zjistí po převzetí zboží vadu vyplývající z poškození při přepravě, je povinen oznámit tuto skutečnost provozovateli bez odkladu telefonicky na čísle +420 608730270 nebo elektronickou poštou na info@autodilyjimo.cz nejpozději však do 2 kalendářních dnů ode dne, kdy byla zásilka doručena. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy nebude brán zřetel a budou zamítnuty. V době reklamace poškozené zásilky nesmí kupující se zásilkou jakkoli manipulovat a je povinen zachovat i obal zásilky, ve které mu byla zásilka doručena. Více informací viz. odstavec "Převzetí zboží".

Je-li potřeba uplatnit reklamační řízení z důvodu výrobní vady zboží, oznamte tuto skutečnost prodávajícímu co nejdříve, nejlépe písemně na e-mailovou adresu info@autodilyjimo.cz, nebo telefonicky na tel.: +420 608730270, případně písemně na adresu provozovny e-shopu. Ve své žádosti o reklamaci daného zboží nezapomeňte uvést Vaše kontaktní údaje, jaké zboží reklamujete, důvod reklamace, termín nákupu zboží a číslo dokladu o koupi zboží a kopii nebo originál účtenky. Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. Pokud již nemáte účtenku, musíte dokázat jinak, že jste zboží zakoupili právě v eshopu www.autodilyjimo.cz. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list prodejní doklad. Reklamované zboží je kupující povinen zaslat kompletní, čisté a zabalené v původním balení. Na základě předešlého kontaktu kupující zašle zboží prodávajícímu. Kupující může u prodávajícího uplatnit podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se se tato vada pouze součásti. Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace případně odůvodnění zamítnutí reklamace-reklamační list. Reklamace začíná běžet dnem, kdy prodávající obdrží od kupujícího zboží. Protokol o vyřízení reklamace si pečlivě uschovejte pro případ další reklamace nebo manipulace se zbožím. Lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dní. Zákazník má ze zákona nárok na úhradu nutných nákladů spojených s reklamací, v případě, že je oprávněná. Nutné náklady jsou chápány jako ty nejmenší nutné tzn. v případě zaslání zboží zpět Vám bude proplacena pouze částka za obyčejný popř.doporučený balík, který je základní službou České pošty. Např. balík do ruky už je službou nadstandartní. Doklad o poštovném vložte do balíku nebo jej zašlete naskenovaný spolu s číslem účtu, kde má být proplaceno. Balíky zaslané na dobírku nebudou přijaty. Není-li stanoveno či dohodnuto jinak, řídí se práva a povinnosti kupujícího a prodávajícího z odpovědnosti za vady zboží platnou legislativou.

V případě vzniku sporu mezi kupujícím, který je spotřebitelem ve smyslu §419 občanského zákoníku a prodávajícím, vyplývajícího z uzavřené kupní smlouvy. Je kupující oprávněn podat návrch na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na www.coi.cz Podáná návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro kupujícího zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro kupujícího je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.

Montáž všech dílů v eshopu je určena pro odborný servis. Za škody způsobené neodbornou instalaci neneseme zodpovědnost.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodu v rámci 14ti denní lhůty

Zakoupené zboží můžete dle §1829 občanského zákoníku (zákon č.89/2012 Sb.) vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Kupující nemusí uvádět důvod, proč od smlouvy odstupuje. Zboží lze vrátit za následujících podmínek:

  • Zboží bude nepoužité a nepoškozené, nejlépe v originálním obalu
  • Zboží bude zasláno zpět spolu s veškerými dokumenty ( doklady o koupi atd.) nebo prokážete-li jinak, že zboží bylo zakoupeno v eshopu www.autodilyjimo.cz spolu s průvodním dopisem

Odstoupení od smlouvy proveďte písemně aby bylo prokazatelné! Na odstoupení od smlouvy má zákazník celých 14 dní a nemusí do této lhůty započítávat dobu nutnou k doručení odstoupení. Lhůta pro odstoupení zboží začíná běžet následující den po obdržení zboží. V případě písemného odstoupení od smlouvy je tedy rozhodujícím datem den odeslání. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek, v čehož důsledku nedojde k prokazatelnému doručení odstoupení od smlouvy v uvedené lhůtě (např. pouhé zaslání vráceného zboží bez projevu vůle o odstoupení od smlouvy), nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět. V případě neúhrady poštovného bude kupujícímu účtováno skladné.

Částka bude zaslána zpět bankovním převodem do 14 dnů ode dne kdy obdržíme vrácené zboží na účet, jehož číslo požadujeme sdělit nejlépe písemně spolu s vráceným zbožím, popř. emailem. Vrácenou částku nezasíláme formou složenky na adresu! Zásilky, které budou zaslány zpět na dobírku, nebudou z pochopitelných důvodů přijaty. Zákazníkovi budou vráceny veškeré peníze, které jsme od něj přijali, včetně nákladů za dopravu v případě úplného odstoupení od smlouvy. Ta je však počítána dle nejnižší možné přepravy, kterou nabízíme. Náklady na vrácení zboží prodejci nese kupující.

Zákazník je povinen zaslat zboží nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Při vrácení zboží můžete využít formuláře pro vrácení zboží, kde stažení zde.

Adresa pro zaslání zboží zpět je: AutodilyJIMO.cz, Jiří Mosler, Rušná 1716/2, Ostrava-Poruba, 708 00 (balíky zaslány na jinou adresu nebudou přijaty)

V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČO na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká. Spotřebitel je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.

Dle občanského zákoníku, má dodavatel nárok na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Kupující bere na vědomí, že pokud vrácené zboží bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Prodávající je oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty a započíst jej na vrácenou částku.

Bazarové zboží

V případě prodeje bazarového zboží se jedná o zboží použité. Prodávající ze zákona neodpovídá za vady, které se projeví později, než při převzetí zboží. Na použité zboží se tedy žádná zákonná záruka nevztahuje. Prodávající odpovídá podle § 616 odst. 1 občanského zákoníku pouze za vady, které prodávaná věc má již při převzetí, což musí kupující prokázat, přičemž se za takové vady nepovažují vady odpovídající míře běžného opotřebení. Pokud se vada vyskytne v prvních šesti měsících po převzetí zboží, musí prokazovat prodávající, že vada vznikla teprve po převzetí zboží - pokud to neprokáže, občanský zákoník stanoví v § 616 odst. 4 vyvratitelnou domněnku, že se jedná o vadu, která již existovala v době převzetí, neodporuje-li to povaze věci. Nejde však o záruku. Pokud prodávající nadto poskytl dobrovolně na výrobek i záruku, měl v záručním listu určit její podmínky. Pokud tak neučinil, použijí se pravidla zákonná.

Právo provozovatele na odstoupení

Provozovatel je oprávněn od smlouvy odstoupit do okamžiku odeslání zboží, a to v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je ale provozovatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.

Provozovatel si také vyhrazuje právo od smlouvy odstoupit v případě uvedení nepravdivých nebo neúplných údajů ze strany zákazníka. V případě komunikace s nespolehlivým zákazníkem (který např. objednává zboží ve více eshopech najednou nebo, který neuhradil platbu za objednané zboží), nebo se zákazníkem, díky kterému nám vznikla v minulosti pohledávka, si provozovatel vyhrazuje právo jej požádat o platbu předem na účet nebo objednávku úplně zrušit.

Ochrana osobních dat

Internetový obchod www.autodilyjimo.cz si váží Vaší důvěry a zavazuje se, že bude chránit Vaše data, která musela být uvedena při realizaci objednávky. Vaše data mohou být využita pouze provozovatelem internetového obchodu www.autodilyjimo.cz a to pouze pro účely statistického zpracování a přímé komunikace se zákazníkem nebo k zaslání občasné emailové zprávy obchodního charakteru, ze které je možno se odhlásit. Kontaktní data uvedené v objednávce budou předány přepravní společnosti za účelem doručení zboží  a informování o stavu doručení. Odesláním objednávky souhlasíte s těmito obchodními podmínkami.

 

Obchodní podmínky i obsah webu podléhá autorským právům, proto je zakázáno jakékoliv kopírování třetí stranou bez souhlasu jejich vlastníka.


Uživatel
Vyhledat
Články
Kontakt
mapa

Autodíly Jimo

Rušná 1716/2
OV-Poruba 708 00

GPS

49.8477161N
18.1787272E

Provozní doba:

Po-Pá 9:00-15:00

So-Ne - Zavřeno

St.svátky- Zavřeno

Email

Reklama
NÁKUPNÍ KOŠÍK: 0 Ks / 0.00
Nákupní košíkNákupní košík
Copyright © 2017 Autodíly JIMO | O nás | Podpora+Návody | Obchodní podmínky | Doprava | Nákupní košík | Kontakty | Partneři | Spokojení zákazníci | Mapa stránek | Tvorba WWW Olomouc
top line